Přejezdová váha pro zemědělská a nákladní vozidla Agreto nosnost do 15t rozměr 3,4 x 1 m - přejezdová váha vhodná na kontrolní vážení pro zemědělce, dokumentace množství pro výrobny bioplynu, teplárny a štěrkovny, kontrola zatížení náprav. Tato silniční nájezdová váha je ideální v prostředí se zaznamenávanou velkou přepravní kapacitou, kde rozhoduje nízká pořizovací cena. Přejezdová váha Agreto umožňuje statické i dynamické vážení za pohybu. Nápravy jsou automaticky váženy jedna po druhé. Pouze v případě, že vážíte nádoby s kapalinami nebo sudy, které nejsou zcela plné, musíte vážit staticky, tj. stát na plošině s každou nápravou. Software pro to obsahuje samostatný režim. Výsledky vážení se zobrazují na PC nebo na zobrazovacím displeji. Váha je určena pro interní použití, není certifikována.
Ovládací software k počítači pro měření zatížení náprav:
Kompletní sestava pojezdové váhy s příslušenstvím obsahuje:
Samostatná přejezdová váha obsahuje:
Kabel může měřit až 100 m. Při objednávce nám prosím sdělte, jak dlouhý kabel potřebujete. Kabel bude dodán v požadované délce s připojenou zástrčkou. Cena kabelu závisí na jeho délce a bude připočtena k celkové ceně.
Jak rychle mohu přes váhu přejet?
Musíte jet rychlostí chůze. Nejlepších výsledků dosáhnete při jízdě rychlostí 2 až 4 km/h u zemědělských vozidel a 4 až 6 km/h u nákladních vozidel. Přejezdová váha AGRETO sleduje rychlost vaší jízdy a vydá varování, pokud vážení není optimální z důvodu příliš vysoké rychlosti.
Musím vpředu zadat počet náprav?
Ne, vůbec ne. Software pojezdové váhy AGRETO automaticky registruje počet náprav.
Jaké jsou výhody používání vah AGRETO?
1. Váha AGRETO se ovládá pomocí počítačového softwaru. Tento software nejen spravuje data, ale také monitoruje a zajišťuje kvalitu vážení. K váze je možné dodat veškeré obvyklé příslušenství, jako jsou venkovní displeje, dálkové ovládání, světelná signalizace, zpracování obrazu a tisku protokolů.
2. Plošina má délku 100 cm (ve směru jízdy). Jen tak lze optimálně zvážit velké zadní pneumatiky traktoru.
3. Plošina je vybavena čtyřnásobným odděleným vyhodnocením rohů. To umožňuje váze rozpoznat směr jízdy, rychlost jízdy, velikost pneumatik, rozvor a překrytí náprav na plošině.
4. Nemusíte stát na místě ani vystupovat z vozidla a nepotřebujete další personál jako v případě vážicího můstku. Počítačový software automaticky zaznamenává všechny údaje o vážení.
Jak vypadá dynamické vážení?
Jednoduše přejedete s vozidlem přes váhu. Postup vážení se spustí automaticky, jakmile první náprava zatíží plošinu. Během přejezdu nápravy přes plošinu se provede 60 vážicích bodů za sekundu. Ty umožňují softwaru vypočítat hmotnost nápravy. Jakmile náprava opustí plošinu, začne běžet předem nastavená čekací doba (například 10 sekund). Pokud během této doby přejede přes plošinu další náprava, spustí se nový postup vážení. Pokud se tak nestane, postup vážení skončí a dojde k výpočtu a záznamu celkové hmotnosti vozidla.
Jak vypadá statické vážení?
Při statickém vážení stojí každá náprava na plošině v klidu. Software pro to obsahuje samostatný režim. Při jeho použití velký displej signalizuje, zda se náprava nachází uprostřed plošiny, v jakém okamžiku je zatížení nápravy stabilní a zda lze obnovit pohyb. Po dojetí poslední nápravy a následné čekací době se postup vážení ukončí a dojde k výpočtu a záznamu celkové hmotnosti vozidla.
Co se stane, když na plošině stojí 2 nápravy současně?
U vozidel s více nápravami a úzkým rozvorem může dojít k tomu, že první náprava stále stojí na plošině, když na ni vstupuje druhá náprava. Tato situace nepředstavuje pro systém AGRETO žádný problém. Samostatné vyhodnocení rohů lokalizuje přesnou polohu náprav a určí, zda lze nápravu převážit, či nikoli. Jakmile na plošinu vstoupí druhá náprava, vážení první nápravy se zastaví.
Proč je přejezdová váha AGRETO dlouhá 1 m ve směru jízdy?
Pro vážení nákladních vozidel by stačila menší plošina. U zemědělských vozidel však musí být do vážení zahrnut i traktor, a to z důvodu vysokého vertikálního zatížení. Proto je 1 m dlouhá plošina nezbytnou podmínkou. Velké nízkotlaké pneumatiky mohou mít při zatížení styčnou plochu kola až 90 cm. Větší plošina navíc umožňuje čtyřnásobnému vyhodnocovacímu systému optimalizovat kvalitu vážení. Všechny nápravy jsou váženy po co nejdelší dobu v závislosti na kontaktní ploše.
Je přejezdová váha AGRETO kalibrovatelná?
Kalibrované vážení pro zákonné úkony lze provést pouze na váze, na které může vozidlo stát celé. Vážení po jednotlivých nápravách nemůže poskytnout kalibrovanou celkovou hmotnost vozidla. Přejezdová váha AGRETO se používá jako kontrolní váha pro interní použití. Jednou z výhod je, že nevznikají žádné náklady na kalibraci.
Jak přesně váží váha AGRETO?
Vestavěné snímače zatížení mají přesnost 0,02 % a lze je kalibrovat. Hmotnost na nápravu se počítá v krocích po 1 kg, celková hmotnost vozidla v krocích po 10 kg. Správně nainstalované váhy dosahují přesností přejezdových vah pro kamiony. Kolísání hmotností, kvůli dynamickým změnám zatížení jednotlivých náprav, jsou obvykle kompenzovány ve vozidle samotném. Rozhodujícím faktorem je však vozovka před váhou a za ní. Správná instalace a používání zaručí v praxi jen minimální odchylky od kalibrované váhy.
Jaké je ideální umístění váhy?
Váhová plošina musí být zabudována do základu, který je postaven na místě. Ke stavbě základu a instalaci plošiny obdržíte plány a podrobné pokyny k instalaci. Prefabrikovaný základ nepřipadá v úvahu z důvodu vysokých nákladů na přepravu. Betonový základ potřebuje mrazuvzdornou, dobře utuženou nosnou konstrukci. Bednění, výztuže a beton nejsou v dodávce zahrnuty. Položit základy trvá dvěma lidem přibližně dva a půl dne. Zkušenosti s prací s betonem a výztuží jsou podmínkou.
Váha by měla být v ideálním případě umístěna tak, aby vozidla, která je třeba zvážit, tudy při výjezdu nebo vjezdu z farmy stejně projížděla. Terén musí být samozřejmě vhodný pro stavbu nájezdové váhy. Je třeba zabránit možnosti, aby přes váhu projížděla běžná doprava. Váhu to sice nepoškodí, ale rychleji se zašpiní a každý přejezd je v případě aktivního softwaru zaznamenán.
Jak musí vypadat vozovka před a za váhou?
Při výběru místa pro váhu dbejte na to, aby byl prostor pro příjezd k váze a výjezd z ní co nejrovnoměrnější, a to po celé délce vozidel, která mají být zvážena (u nákladních vozidel s návěsem celkem 30 až 32 m). V ideálním případě je tato vozovka rovná ve všech směrech. Mírný sklon do strany nebo nahoru ve směru jízdy je přijatelný, pokud je tento sklon všude na příjezdu, na váze i na výjezdu naprosto stejný. Pro vážení více náprav doporučujeme vybudovat betonovou desku v délce nejméně 3 m před a za vážicí plošinou. Nájezd a výjezd jsou podstatnými částmi váhy a musí být konstruovány s náležitou péčí.
Upozornění: Přiložené fotografie mají ilustrační charakter.
Výrobce | AGRETO electronics GmbH |
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.